Trafic.ro

luni, 1 noiembrie 2010

Ce am primit de la Traian Băsescu


Traian Băsescu ne-a promis că serviciile secrete nu vor mai fi la îndemâna politicienilor. Şi aşa s-a şi întâmplat: au trecut de sub jurisdicţia Parlamentului sub controlul unui singur om - preşedintele Traian Băsescu. Traian Băsescu ne-a promis că va fi eradicată corupţia. Şi aşa s-a şi întâmplat: "băieţii deştepţi" care nu erau afiliaţi PDL-ului au fost hăituiţi, închişi, urmăriţi. Ceilalţi, au fost protejaţi cu grijă. Traian Băsescu ne-a promis că va restructura învăţământul şi va reforma educaţia. Şi aşa s-a şi întâmplat: educaţia a fost intens politizată şi, prin noua lege a învăţământului, se crede că va fi definitiv pusă pe butuci. Traian Băsescu ne-a promis că justiţia nu se va mai afla sub comandă politică. Şi aşa s-a şi întâmplat: acum, justiţia, în frunte cu CCR şi CSM, este total subordonată PDL şi Preşedintelui. Traian Băsescu ne-a promis că "vom trăi bine". Şi aşa s-a şi întâmplat: a tăiat salariile bugetarilor cu 25%. Şi, pe deasupra, a mai accesat un credit uriaş de la FMI, pentru a se asigura că şi urmaşii urmaşilor noştri "vor trăi bine".

7 comentarii:

  1. cineva mai trebuie sa si munceasca in tara aia .Bugetarii insa sunt ca iarba de multi.

    RăspundețiȘtergere
  2. basescu ne-a promis atatea si s-a tinut de promisiune impotriva noastra

    RăspundețiȘtergere
  3. or sa traiasca cel mai bine iti dai seama...

    RăspundețiȘtergere
  4. numai "respect " am primit de la Base...traim asa de bine ca nu mai putem de bucurie...

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu am primit nimic de la el ci din contra am iesit de pe bancile facultatii si nu mi-am gasit de lucru nicaieri...

    RăspundețiȘtergere
  6. Traian Basescu ne a promis multe...ne a prostit pe fata si ne a vandut pe la spate..:)

    RăspundețiȘtergere

Ce mai face România?!

Faceți căutări pe acest blog

Persoane interesate